Recenzja: New AFFINITONE fundation, Maybelline

09:00:00


  
NEW AFFINITONE Perfect & protecting fundation with witamin E

Producent: MAYBELLINE

Opis z opakowania: Nawilżający podkład Affinitone idealnie dopasowuje się do odcienia i struktury skóry – bez efektu maski. Ultralekka formuła podkładu Affinitone gwarantuje równomierne pokrycie skóry, nie zatyka porów, pozwalając zarazem skórze swobodnie oddychać .
Witamina E zawarta w podkładzie zapewnia nawilżenie przez 24h, a delikatne rozświetlające perełki nadają skórze świeży wygląd przez 8h.
Polecany do wszystkich rodzajów cery.

Ilość w opakowaniu: 30ml

Skład: aqua, isododecane, cyclopentasiloxane, glycerin, cyclohexasiloxane, peg-10 dimethicone, methyl methacrylate, crosspolume, butylene glycol, dimethicone isoeicosane, disterdimonium hectorite, cetyl peg/ppg-10/1dimethicone, sodium chloride, phenoxyethanol, c9-15 fluoroalkohol phosphate, polyglyceryl -4 isostearate, hexyl laurate, butylparaben, tocopherol, panthenol, propylene glycol, royal jelly, chamomilla recutita/matricaria flower extract [+/- may contain ci 77891/titanium dioxide, ci 77499, ci 77491, ci 77492, iron oxides, mica]

Cena: ok 25,99zł

Zapach: Podkład nie jest perfumowany.

Konsystencja: Lejący się fluid. Dla niektórych zbyt lejący.

Trwałość: Niestety dość szybko znika z mojej twarzy, na cały dzień zdecydowanie nie wystarczy. Ale mam cerę mieszaną, przetłuszczającą się dość szybko).

Kolor: Dostępne 4 kolory w wersji Light, 3 w Medium i 1 w wersji Dark. Tak więc każdy może znaleźć coś dla siebie :). Ja posiadam 09 - Opal Rose.

Efekty sugerowane przez producenta:
- idealnie dopasowuje się do odcienia skóry - owszem.
- nie tworzy efektu maski - zgadza się.
- równomierne pokrycie skóry - tak. Zarówno palcami jak i pędzlem.
- nie zatyka porów, pozwalając skórze swobodnie oddychać - tak. I takie ma się uczucie :).
- rozświetlające perełki nadają skórze świeży wygląd przez 8h - u mnie trzyma się krócej, więc nie komentuję tego podpunktu.



Moje wrażenia: 
Fluid dość ładnie stapia się ze skórą. Dobrze dobrany nie tworzy efektu maski. Jest lekki, więc dobrze się rozprowadza – szczególnie pędzlem np flat top. Bardzo fajnie sprawdza się latem, bo nie jest to podkład mocno kryjący. Uważam go bardziej za taki, którego zastosowanie kończy się na wyrównaniu kolorytu skóry.
Po nałożeniu podkładu twarz nie wydaje się „ociężała”.

Minusy:
  • Prawdopodobnie lepszy dla cery normalnej lub suchej i bezproblemowej. Po około 3 godzinach moja mieszana skóra zaczynała się świecić w strefie T.
  • Pod koniec opakowania podkład dość łatwo się z niego wylewa. Już kilka razy przez przypadek upaćkałam sobie nim ubranie :/.
  • Nie jest to podkład mocno kryjący, bardziej wyrównuje koloryt skóry.

Wydajność: używam go od kilku lat, bo nie kładę podkładu na co dzień. A ciągle coś tam w tubce jest.

Czy kupię ponownie? Chciałabym spróbować czegoś innego, aczkolwiek jest szansa, że do niego wrócę :).

You Might Also Like

8 komentarze

  1. A co z matowieniem? Jest jakiś efekt, czy tylko kryje i wyrównuje koloryt?

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam swego czasu i dla mnie to nie jest dobry produkt.
    Bardzo mnie wysuszał, podkreślał suche skórki i tak jak napisałaś- szybko znikał z twarzy. Nie kupię ponownie.

    www.sonnaille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz go miałam z 4 miesiące temu. Po pierwszym tygodniu stosowania byłam zadowolona bo nie miałam czasu żeby się mu przyglądać, kupiłam drugie opakowanie... Teraz obydwa leżą. Do niczego, tworzy straszne pudrowe wykończenie na mojej twarzy i w ogóle jakiś jest ciężki...

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten podkład i jestem z niego nie za bardzo zadowolona, ponieważ wybrałam zbyt różowy odcień, ale przypuszczam, że jeśli dobrałabym bardziej odpowiedniejszy kolor dla swojej cery to byłby całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo lubię ten podkład :))

    Tylko zastanawiam się czy skoro masz go otwartego kilka lat to dobrze dla skóry. Nie ma chyba aż tak długiej przydatności po otwarciu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej go nie kupię :) ale recenzja ciekawa :P
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wcale nie kryje, jest ok tylko dla cery bezproblemowej, ale przynjamniej nie zapycha porów

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba nie kupię, poluję na podkład o dobrym kryciu :)

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy