Recenzja: WIBO Crocodile Skin! Limitowana nowość!!! :D

00:56:00

Przez zupełny przypadek zauważyłam, że w moim Rossmanie można kupić nową limitowankę z Wibo.


Kiedy zobaczyłam lakier pękający na kształt "krokodylej skóry" to zapiszczałam z radośći :). W końcu lakier, który pęka w najładniejszy sposób dla mnie.
Wrzuciłam zatem "Mystery Girl" do koszyczka i poleciałam zadowolona do kasy :). A w domu od razu zaczęłam testy!

Niestety, ku mojemu zdziwieniu okazało się, że lakier należy stosować WYŁĄCZNIE na matowy lakier bazowy. A ja żadnego nie posiadam :D... w akcie desperacji chwyciłam Essence'owy Top matujący i pomazałam trochę pazurków i sztuczniaków, aby zobaczyć co się stanie :).

I efekt był :), tam gdzie nałożyłam lakier po wyschnięciu płynów utwardzających i matujących ;P (na zdjęciach tam gdzie nie pękło - zawaliła moja niecierpliwość :P).


Cena: 9,99zł w Rossmanach.

Kilka faktów:
Lakier Crocodile Skin tworzy na paznokciach imitację skóry krokodyla, natomiast lakiery pękające charakteryzują się nieregularnymi kształtami. 
Lakier Crocodile Skin ma całkiem inny skład chemiczny. 
Lakiery pękające tworzone są na bazie rozpuszczalników organicznych , natomiast lakiery Crocodile na bazie wody.



Moja opinia: 
Buteleczka jest piękna, chromowana z dołączoną instrukcją. Jeśli się zgubi, ciężko będzie spamiętać co to za firma bo nie ma nigdzie wytłoczonego logo.
Co go różni od innych posiadanych przeze mnie pękaczy - działa dopiero po wyschnięciu a nie w trakcie, czasami trzeba poczekać ładną chwilę aż zaczną pokazywać się drobne pęknięcia.
Procedura natomiast jest podobna: jedna warstwa - małe pęknięcie w dużych ilościach, dwie warstwy - grube pęknięcia w mniejszych ilościach. Maluje się bardzo przyjemnie.
Lakier po spękaniu jest delikatny, szczególnie jedna warstwa potrafi po prostu odpaść z paznokcia po kompletnym wyschnięciu więc warto zabezpieczyć ją jakimś topem. Przy grubszych 2 warstwach nie ma problemu.
Niestety więcej o trwałości nie powiem, bo muszę wpierw zakupić dobry lakier matowy na pazurki :). To co widzicie na zdjęciach zmyłam po kilku godzinach.


A czy wy też jesteście podekscytowane takimi lakierami? :D

You Might Also Like

10 komentarze

  1. koniecznie muszę kupić!! nawet nie wiedziałam, ze coś takiego jest :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy :) dziś idę do Rossmanna to się mu przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe, ale nie mam parcia, żeby kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy produkt, muszę koniecznie się za nim rozejrzeć. Brawo za świetną recenzję, dodaję do obserwowanych :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, kupię napewno:) W moim rossie były tylko te podwójne i matowe, może te też pojawią się wkrótce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. też byłam podekscytowana, jak się o nich dowidziałam ;) na pewno kupię jak się pojawią w moim rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedzialam ze i takie lakiery wprowadzili ;) Trzeba bedzie sprobowac, bo pekacze bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie ten efekt zupełnie nie przekonuje... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolor, wzorek, które tworzy ten lakier podobają mi się dużo bardziej od pękaczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te z wibo muszę wypróbować, wyglądają ciekawiej od pękaczy:)

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy