Wiosenno-wakacyjne zmiany na blogu :).

15:25:00



Jak zapowiedziałam jakiś czas temu - na blogu następują pewne zmiany (chociaż nie tylko na blogu, w życiu też :). Od jakiegoś czasu przy recenzjach kosmetyków zaczęły pojawiać się skale z subiektywną oceną w postaci serduszek. Ma to pomóc mi i wam w łatwiejszym odbiorze recenzji :). 

Ocena, która mam nadzieję nigdy nie będzie musiała się pojawić na moim blogu! ;)

Planuję zrobić również na bocznej belce bezpośredni link do recenzji ocenionych w konkretny sposób, ale aby to doszło do skutku, muszę najpierw ocenić w ten sposób wszystkie dotychczasowe recenzje, a trochę tego jest :).

Drugą istotną zmianą na blogu jest wprowadzenie nowych działów. W dziale gadżety raz na jakiś czas pojawią się recenzje aplikacji na różne platformy, sprzętu itp, czyli tego co używam na co dzień w pracy i dla przyjemności. Długo się zastanawiałam, czy włączyć sprawy o tej tematyce do tego bloga, ale po jakimś czasie doszłam do wniosku, że nie chcę prowadzić 5 blogów, a jednego porządnego ;). Kosmetyki i makijaże nadal będą królować, ale w moim życiu dzieje się więcej.
Zmianie ulegnie również podział na stronie - postaram się jeszcze bardziej rozwinąć dotychczasowy podział, aby nawigacja była przyjemniejsza :). 

Dodatkowo pojawi się więcej grafiki, zdjęć i obrazków, zaczęłam już implementować zmiany w kodzie szablonu :). 

No i to co najważniejsze - więcej postów różnego typu ;D. Remont w domu jako tako się kończy, więc czas z malowania ścian i układania rzeczy na meblach (chociaż to wierzchołek góry lodowej...) będę mogła przeznaczyć na pisanie!


You Might Also Like

0 komentarze

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy