Marcowe pudełko BeGlossy. Unpacking!

22:36:00





Dzisiaj trafiło do mnie marcowe pudełeczko od BeGlossy.pl. Po raz drugi trafiła mi się wersja „B”. Tym razem wymiennym produktem, który otrzymałam był peeling do ciała marki Spa Vintage Body Oil. Cieszę się, bo akurat wczoraj skończyłam opakowanie starego i miałam lecieć do sklepu po nowy! BeGlossy mnie uprzedziło! :D A co znalazłam po rozpakowaniu paczuchy? Zobaczcie!



1. BANDI COSMETICS, Krem intensywnie nawilżający hydro care.
  • Idealnie nawilży Twoją skórę, a efekt zobaczysz już po 14 dniach.
  • Doskonale sprawdzi się jako baza pod makijaż.
  • Sprawi, że Twoja skóra będzie jędrna i gładka, a jej koloryt wyrównany.
  • Dzięki świeżej nucie zapachowej stosowanie kremu będzie dla Ciebie prawdziwą przyjemnością.
Próbka. Opakowanie zawiera 30ml produktu.



2. L’OCCITANE, Krem do rąk kwiat piwonii.
[Przy tym produkcie wdarł się mały chochlik. Obiecany był krem o zapachu kwiatu wiśni, jednak ostatecznie do pudełek trafiła Piwonia. Szkoda, uwielbiam zapach wiśni.]
  • Ma lekka konsystencję i zawiera masło Shea.
  • Doskonale nawilży skórę Twoich dłoni.
Próbka. Opakowanie zawiera 10 ml produktu.


3. YASUMI, Konjac sponge
[Bardzo jestem ciekawa tego produktu! :D]
  • Jest w 100% naturalną gąbeczką służącą do oczyszczania i masażu twarzy oraz ciała.
  • Delikatna struktura włókien pozwala na stosowanie jej do każdego rodzaju cery. Możesz jej używać nawet jeśli masz skórę bardzo wrażliwą i delikatną.
  • Unikalna faktura gąbeczki zapewni Ci przyjemny masaż, który stymuluje przepływ krwi i dokładnie oczyszcza.
Pełna wersja produktu.


4. SPA VINTAGE BODY OIL, Peeling do ciała
[Niestety, mimo zabezpieczonego opakowania olej z pilingu delikatnie wydostał się na zewnątrz. Obejrzałam wszystko dokładnie i nie mam pojęcia, jak to się stało.]
  • Pobudzi Twoją skórę do szybszego wzrostu i odnowy.
  • Dzięki regularnemu stosowaniu wzmocnisz elastyczność głębszych warstw.
  • Pamiętaj, że peeling mechaniczny pobudza mikrokrążenie i dotlenia skórę.
Pełna wersja produktu w opakowaniu 200ml.



5. ARTEGO, Ampułki odbudowujące dream
  • Preparat fryzjerski, który wyróżnia się wyjątkową skutecznością i wszechstronnym działaniem.
  • Nada Twoim włosom gładkość i miękkość oraz ułatwi rozczesywanie, otaczając je ochronnym filtrem.
  • Nawilża włosy, a dzięki zawartości keratyny ułatwi odbudowę poszczególnych włókien.
Produkt niepełny. Opakowanie zawiera 3 ampułki po 8 ml.



Dodatkowo  w pudełku otrzymujemy nowy numer magazynu BeGlossy! Wstępnie jestem zadowolona z doboru produktów :).

Zapraszam do odwiedzania bloga, niedługo recenzja produktów z tego pudełka! :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Też bym chętnie przyjęła takie marcowe pudełeczko, super post. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to fanie Ci się trafiło. Masz szczęście.

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy