Recenzja: ESSENCE Circus Circus longlasting eyeshadows

23:21:00


ESSENCE Circus Circus Longlasting Eyeshadows
trwałe cienie do powiek

Producent: ESSENCE

Opis producenta: twoje oczy będą błyszczeć  i to nie tylko w świetle cyrkowych jupiterów:  szczególnie trwałe z dużą ilością pigmentu, kremowe cienie nadadzą wyrazistości twojemu makijażowi oczu. 

Ilość w opakowaniu: wydaje mi się, że około 5,5g.

Cena: 11,99zł

Zapach: bliżej nieokreślony

Konsystencja: krem

Kolor: Dostępne w trzech kolorach: 01 it’s magic, 02 raise the curtain for… , 03 my sparkling acrobat



Moje wrażenia:
Circus Circus to limitowanka zapowiedziana na grudzień 2011 i styczeń 2012. Do testów otrzymałam 2 z trzech kolorów, niestety nie mają naklejek na denkach więc nie powiem wam które to z nazwy, ale po kolorze łatwo rozpoznać :).
Niestety limitowanki tej nie widziałam jeszcze w żadnej bliskiej perfumerii, być może jak zwykle spóźni się o miesiąc. Natomiast "Crystalliced" można gdzieniegdzie znaleźć. 
Cienie są kontynuacją serii cieni Stay All Day Long Lasting Eyeshadow, zarówno pod względem konsystencji jak i formy opakowania. Dostajemy zatem produkt zamknięty w pudełeczku o kopulastej zakrętce, która tworzy fajny efekt 3D. 
Same cienie nakłada się łatwo. Ja do takiej konsystencji preferuję bardziej palec niż pędzle. Na oku trzymają się bez bazy naprawdę długo bo ok 12-14 godzin. Bez problemu możemy stopniować efekt jaki chcemy uzyskać :). Do zmycia polecam dwufazowe produkty do demakijażu.
Przyznam, że nie są to kolory odpowiednie dla mnie, ale wiele osób zachwyca się nimi :). Na swatchu nałożyłam dość grubą warstwę + foto robione naprawdę pochmurnego dnia na balkonie. 

Czy kupię ponownie? Jeśli będzie odpowiedniejszy dla mnie kolor to owszem :). 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Do mnie te kolory nie trafiają

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam złoty i jestem z niego bardzo zadowolona, choć też raczej rzadko noszę takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Złoty ładny, ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy