Recenzja: QUIZ Cosmetics Fluid Beauty Finish Cherie z witaminami

09:01:00

  
Fluid Beauty Finish Cherie z witaminami

Producent: QUIZ Cosmetics

Opis producenta:
Make-up o ultralekkiej konsystencji zapewnia skórze doskonałe krycie wszelkich niedoskonałości cery z zachowaniem naturalnego, świeżego wyglądu.
Doskonale wygładza, napina skórę oraz intensywnie ją nawilża. Zawiera kompleks witamin.
Odpowiedni do każdego typu skóry.

Ilość w opakowaniu: 35 ml

Cena: Nie wiem dokładnie ile, ale jest tani :)



Zapach: Przyjemny

Konsystencja: średnio gęsta

Kolor: Dostępny w 5 kolorach. Do testów otrzymałam nr 02


Moje wrażenia:
Ten konkretny kolor, który otrzymałam do testów jest dla mnie dużo, dużo za ciemny. Jednak poświęciłam się i nałożyłam go na twarz, kiedy miałam dzień wolny i wiedziałam, że zostanę w domu :).

Podkład jest średnio gęsty (lżejszy niż Dermacol i bardziej gęsty niż np Maybelline New Affinitone, którego używam na co dzień). Nie wycieka z opakowania.

Dość szybko zasycha na skórze i może zostawić smugi, jeśli nakładany był palcami.

Posiada całkiem ładny zapach.

Podczas nakładania go na twarz czuje się poniekąd uczucie nawilżenia, delikatnie chłodzi skórę.

Podkład ten średnio kryje, po jakimś czasie zaczyna ścierać się partiami.


Czy kupię ponownie? Nie, mam już swoje ulubione podkłady.

You Might Also Like

2 komentarze

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy