Marcowe nowości firmy Essence.

11:13:00

Od początku marca w drogeriach dostępne są nowości firmy Essence. Wrzucam wam materiał promocyjny, z którego możecie wyczytać co się zmieniło i jaka jest cena produktu! :).


Wypatrzyłyście coś? A może już kupiłyście? Bo ja zaopatrzyłam się w Highligter z serii I love Runway :) i pędzelek do cieni. Macałam również nowe blushe w kremie. Jeden ma niespotykany odcień - ciemny ze złotym połyskiem. Może nie na co dzień, ale zdecydowanie zapadł mi w pamięć!

You Might Also Like

6 komentarze

  1. duo lakiery- to jest to ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe nowości,chyba będę musiała coś z nich kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na moje pierwsze rozdanie: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/02/zapraszam-na-moje-pierwsze-rozdanie.html do wygrania lakiery i naklejki do paznokci oraz pędzelek do makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery do paznokci bardzo mi się podobają :) chyba coś wybiorę z tych pastelków

    OdpowiedzUsuń
  5. Róże, pędzelki, podwójna kredka, to jest to! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wohoho, ale wybór... chciałabym kiedyś przetestować coś z tej firmy :)
    Fajny blog, będę zaglądać czasem :)
    Zapraszam do siebie:
    www.abc-un.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy