Recenzja: Essence Get BIG! lashes! Volume curl mascara

21:00:00

Tusz Get BIG! lashes! Volume curl mascara
pogrubiająca i podkręcająca maskara

Producent: ESSENCE

Opis producenta: chodzi tylko o objętość i podkręcenie! dzięki oryginalnie wyprofilowanej mega szczoteczce twoje rzęsy natychmiast zostaną podkręcone od  nasady aż po końce – już po pierwszej aplikacji. elastyczna szczoteczka umożliwia maksymalny kontakt z rzęsami  aby nadać im niepowtarzalną objętość i uwodzicielskie spojrzenie.
Ilość w opakowaniu: 12 ml

Cena: 9,99 zł

Trwałość: Cały dzień, ale lekko się osypuje.

 
Moje wrażenia:
W szafach Essence dostępne są 3 wersje tego produktu. Testowałam dla was tą, która najbardziej mnie zaciekawiła - maskarę pogrubiającą i podkręcającą rzęsy.  Tusz ma wygiętą, dużą szczoteczkę. Na początku można mieć z nią problem, jednak dla mnie jest bardzo wygodna :). Rzęsy maluje się szybko, naprawdę rzadko się sklejają. W porównaniu do I love Extreme, maskara jakby mniej się osypuje (ale niestety pod koniec dnia widać paproszki na policzkach), ładniej wydłuża rzęsy i delikatnie mniej pogrubia (ale może to być na razie kwestia jej świeżości). Nie mogę stwierdzić, czy podkręca czy nie bo naturalnie mam zakręcone rzęsy ale wiem jedno - na pewno ich nie prostuje hihi :D.  
Łatwo ją zmyć produktem bez oleju jako bazy. Więc prawdopodobnie nie polecam nakładać jej, kiedy zamierzamy płakać albo jest zimno czy wilgotno na dworze ;).

Reasumując - fajna mascara, wg mnie wygrała w boju z I love Extreme.

 Jedna warstwa
Czy kupię ponownie? tak. 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. nie używałam żadnego tuszu z essence. może kiedyś spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie mogę ją kupić czy w rossmanie są takie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go kupiłam 2 lata temu, nie orientuję się, czy obecnie można jeszcze gdzieś je dostać (jeśli tak, to w sklepach gdzie są szafy essence - niektóre rosmany, drogerie natury, hebe itp).
    Sprawdziłam na stronie essence, teraz ten tusz prawdopodobnie wygląda tak: http://www.essence.eu/pl/produkty/oczy/maskara-do-rzes/e/product/get-big-lashes-volume-curl-mascara/

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy