Prezent od BoboVita dla młodych mam

22:46:00


Tym razem w moje łapki trafiło pudełko dedykowane młodym mamom przez firmę BoboVita.


Nie pamiętam już, w jaki sposób do mnie dotarło, ale prawdopodobnie tak samo jak Pudełko HIPP z Klubu mojego Maluszka, czyli był to efekt wypełnieniu kilku ankiet jeszcze w szpitalu.


W pudełku znalazłam słoiczek z obiadkiem „Moja pierwsza marchewka” od 4 miesiąca życia, kaszkę „Porcja Zbóż Bananowo-Brzoskwiniową”, kilka ulotek oraz Poradnik żywienia małego dziecka – Plan 5 kroków urozmaicania diety maluszka.


Poradnik jest bardzo fajny, przejrzysty z miejscami na notatki mamy. Początkującym rodzicom na pewno się przyda :). Oczywiście oparty jest o produkty firmy BoboVita.

You Might Also Like

0 komentarze

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy