Pudełko na dobry początek od HIPP. Klub Mojego Maluszka.

22:33:00


W szpitalu po porodzie dostałam kilka ankiet do wypełnienia. Wiadomo, darmowe produkty wymagają przekazania danych osobowych, ale przejrzałam cyrograf :) i zobaczyłam, że nie pytają tam o nic, co już wcześniej nie byłoby gdzieś użyte. Wypełniłam zatem i jeszcze w szpitalu dostałam dwa pudełka podarunkowe.


Trzy i pół miesiąca później zawitał do mnie listonosz z paczką. W środku znajdowało się pudełko z ulotkami oraz słoiczkiem z obiadkiem dla maluszka od 4 miesiąca życia  „Młoda marchew z ziemniakami”. Do zestawu dołączona była również łyżeczka i kupony rabatowe do zrealizowania w drogeriach Rossmann.


Kupony rabatowe dotyczą oczywiście produktów marki HIPP i upoważniają do zakupów z 15-20% rabatem. Za kupony możemy kupić: Mleko HIPP Combiotik, Mleko HIPP BIO, Owoce HIPP BIO, Owocową Chwilę IPP BIO, Dania, soki, nektary, kaszki, warzywa i zupki HIPP, Chusteczki pielęgnacyjne, Pielęgnacyjny płyn do kąpieli żel do mycia ciała i włosów, piankę-kaczuszkę do mycia twarzy i rąk, oliwkę pielęgnacyjną. Kupony upoważniają również do odbioru w Rossmannie kolejnego Pudełka (za symboliczny 1 grosz), w której dostaniemy kolejną łyżeczkę, sok „Słodkie jabłka” i obiadek po 5 miesiącu życia „Dynia z indykiem”.


W zestawie znajdziemy również Poradnik na 1 rok życia „Wspaniały pierwszy krok”. Znajdziemy tam przydatne wskazówki dotyczące żywienia, rozwoju i pielęgnacji dziecka. Oczywiście wszystko oparte jest o produkty firmy HIPP.

Dodatkowo w pudełku znajduje się również Poradnik o mleku HIPP „Na wzór natury”.

You Might Also Like

0 komentarze

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy