Matujący kremowy mus Design Your Style 20+ od Lirene

15:30:00

 Matujący kremowy mus na dzień i na noc 

Design Your Style 20+ od Lirene



Producent: Lirene

Opis producenta:  
Matowa, nie błyszcząca się przez cały dzień cera - klasyka w urodzie - jest możliwa dzięki gąbeczkom pochłaniającym nadmiar sebum. Słodki daktyl, soczyste jabłko i delikatne perełki olejku bawełnianego tworzą oryginalną kompozycję, otaczając Twoją twarz naturalną świeżością i blaskiem, pozostawiając ją nawilżoną i gładką. Odpowiedni dla cery tłustej, mieszanej lub normalnej.
Efekt:
- 71% badanych potwierdza widoczny efekt matujący po aplikacji *,
- 81% badanych potwierdza poprawę zmatowienia skóry po 2 tyg. stosowania *.
* Badania CNB Dr Irena Eris.


Czy ten krem jest odpowiedni dla mnie?
To właściwy kosmetyk dla Ciebie, jeśli masz cerę mieszaną, tłustą lub normalną i chcesz przejąć kontrolę nad nadmiernym błyszczeniem twarzy. Niezwykła kompozycja składników matująco – nawilżających, ujęta w formułę delikatnego musu, pozostawia skórę naturalnie świeżą i aksamitnie matową. Odkryj swoje naturalne piękno i zachwycaj promienną, aksamitnie matową cerą.

Dla jakiego wieku?
zalecane dla: od 20-30 lat

Jak działa?
perełki olejku bawełnianego - sprawiają, że skóra jest jedwabista i cudownie miękka
mikrogąbeczki matujące - pochłaniają nadmiar sebum
wyciąg ze słodkich daktyli i wyciąg z jabłek - przywracają odpowiedni poziom nawilżenia, wygładzając i uelastyczniając skórę

Jak stosować?
Krem stosuj codziennie rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Nałóż krem, delikatnie rozprowadź i wmasuj. Delikatna formuła kremu sprawia, że nie pozostawia on na skórze tłustej warstwy. Idealnie nadaje się pod makijaż.


Ilość w opakowaniu: 50ml

Cena: ok 20zł

Zapach: przyjemny, nie chemiczny

Konsystencja: musowo-kremowa

Moje wrażenia:

Muszę przyznać, że smarowanie buzi tym kremem to czysta przyjemność. Nic się nie klei, pięknie pachnie i sprawia, że czujemy iż nasza skóra jest nawilżona. Być może jest to tylko wrażenie, bo po jakimś czasie zauważyłam, że mus niestety nie nawilża mojej problematycznej skóry wystarczająco mocno. Po kilku tygodniach stosowania zauważyłam wręcz lekkie wysuszenie.
Krem Lirene Design Your Style 20+ bardzo szybko się wchłania, pozostawiając delikatny matowy film na skórze. Zmatowienie przy cerze mieszanej i tłustej nie utrzymuje się całego dnia.

Niestety jedynym głównym problemem jaki zaobserwowałam jest to, że potrafi się delikatnie rolować, przez co trzeba uważać nakładając na niego korektor czy podkład.
Dla mnie nie jest to cud-krem :) ale za to nie mogę powiedzieć, że niechętnie go używam :P.






You Might Also Like

4 komentarze

  1. lubię kremy z Lirene, ale tego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Matujące kremy są nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam go i bylam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja po tym kremie zraziłam się do całej marki... Poza uczuciem napięcia twarzy, dostawałam po nim wysypki lekkiej i nawet do smarowania rąk się nie nadawał :( wylądował w koszu

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy