Essence Me & My Ice Cream Icylicious, czyli lodowy wypiekaniec

10:03:00


Lodowe oczy! Trwałe, wypiekane cienie w kolorze ciepłego karmelu, moreli i mięty posiadają kremową teksturę oraz dodają oczom marmurkowego blasku.

Wypiekany cień do powiek Me & My Ice Cream od Essence.

Pojemność: 1,5g
Cena: 11,99zł

Dostępne odcienie: in 01 cone head, 02 icylicious i 03 always in my mint.

Dostępny w drogeriach: Super Pharm, Douglas, Hebe, Tesco Extra i wybranych drogeriach osiedlowych.


Przyznam, że z całej edycji Essence Me & My Ice Cream te cienie najmniej zwróciły moją uwagę. Bo to nie moje kolory, bo nie lubię cieni wypiekanych, bo pewnie szybko będą schodzić z powiek przy mojej tłustej cerze... bardziej chyba nie mogłam się mylić :).
Cień, który testowałam - ICYLICIOUS - bardzo mnie zaskoczył. Bowiem łatwo się go nakłada, nie trzeba się napacać pędzlem aby uzyskać na powiece widoczny kolor. Jest jasny, nadaję się na dzień jak i na imprezę a co najważniejsze - jest trwały! Nakładam go rano a wieczorem przy zmywaniu ciągle jest na powiekach i nie jest zrolowany w zagięciu powiek, jak to się dzieje przy 90% cieni, których używam.
Jest jasny, z błyszczącymi drobinkami. Można go zatem stosować również jako rozświetlacz. Cóż więcej, mogę go tylko polecić :). 

UWAGA! Obserwujcie mojego bloga, gdyż na dniach pojawi się małe rozdanie z produktami od Essence z limitowanej edycji  Me & My Ice Cream! Cóż to będzie? Dowiecie się wkrótce!

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Rewelka, ja to chę.Ogólnie uwielbiam kosmetyki essence bo tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek! na makijaż dzienny idealny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, szkoda że nie widziałam nigdzie tej limitki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mozna jeszczr dostac gdzies rzeczy z tej serii?

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy