Moje pierwsze BeGlossy

21:40:00


Po dwóch latach w końcu skusiłam się na zamówienie pierwszego kosmetykowego boxa. Stanęło na BeGlossy, który "za moich" kosmetykowo-blogowych czasów zwany był GlossyBoxem :).
Lutowa edycja BeGlossy wydała mi się wyjątkowo kusząca. Po pomacaniu kosmetyków nie żałuję, że kupiłam :).


Dotarła do mnie wersja pudełka "B", gdzie otrzymałam balsam do rąk firmy Lambre zamiast olejku pod prysznic firmy Bioderma. Przyznam, że wolałabym tą drugą wersję, szczególnie że dwa dni temu zakupiłam inny krem do rąk :).


A co znajdziemy w pudełeczku?

Balsam do rąk LAMBRE
Balsam do rąk działa kojąco i relaksująco. Wykazuje działanie bakteriobójcze, zwalcza bakteryjne i grzybowe flory patogenne, a także infekcje. Działa odprężająco, znosząc napięcie nerwowe, jednocześnie zmniejsza nadmierne rogowacenie skóry. Zawiera w swoim składzie m.in. keratynę (ProSina) - hydrolizowaną keratynę, glicerynę oraz masło Shea.

Gąbka Airbrush FX Blendiung Sponge / Nicka K New York
Mięciutka gąbeczka, dzięki której równomiernie rozprowadzisz podkład. Dotrzesz za jej pomocą do każdego miejsca na Twojej twarzy. Już po pierwszym zastosowaniu, przekonasz się, że nie powinno jej zabraknąć w Twojej kosmetyczce.

Maseczka z kompleksem ceramidwoym przeciw łamaniu się włosów Ceramide Complex Anti-Breakage SYOSS
Syoss z kompleksem CERAMIDOWO-KERATYNOWYM, współtworzony i testowany przez fryzjerów, intensywnie wzmacnia włosy zapewniając do 20x więcej siły*. Znacząco redukuje łamliwość włosów. Wnika głęboko do wnętrza włosa odbudowując włókna na poziomie komórkowym, we wszystkich warstwach, aż po same końce.

Balsam do ciała z masłem shea truskawka i guawa ORGANIQUE
55% zawartości balsamu to czyste masło Shea. Dostarcza ono skórze witamin i substancji odżywczych. Skóra staje się delikatna, gładka i co najważniejsze – zdrowa. Dodatkowo balsam do ciała z masłem Shea zawiera mieszankę olejów: awokado, sojowego i z pestek winogron. Ich zadaniem jest odżywienie i wzmocnienie skóry. Dodatek wosku pszczelego tworzy warstwę ochronną, która chroni skórę przed wysuszeniem. Systematyczne stosowanie balsamu z masłem Shea stymuluje komórki skóry do walki ze starzeniem. Cudowny zapach truskawki i guawa długo utrzymuje się na skórze, działają przy tym aromaterapeutycznie i odprężająco.

BB Cream Alabaster CLARENA
Lekki krem korygujący przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju cery. Formuła kremu zapewnia wygładzenie struktury skóry oraz ujednolicenie jej kolorytu. Lekka i komfortowa konsystencja pozwala na szybką i łatwą aplikację. Krem daje wygląd naturalnej, zdrowej i aksamitnej cery, bez  „efektu maski”.


 Jak tylko przetestuję kosmetyki, postaram się coś o nich napisać :). Balsam od Organique uwiódł mnie od samego początku, nawet mąż się zachwycił zapachem, a jemu rzadko co się podoba :)


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Super to pudełeczko. Sama chętnie bym skorzystała z tych Cudeniek.

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy