Wrześniowa edycja Naturalnie z Pudełka. Otwieramy paczkę!

15:49:00



Na pudełko 'Naturalnie z Pudełka' czaiłam się już od dłuższego czasu, jednak nie było mi dane zakupić ani lipcowej, ani sierpniowej edycji, bo najzwyczajniej w świecie pokonał mnie limit dostępności owych boksów :). Udało się jednak tym razem i wrześniowa edycja właśnie zawitała do mnie!

Lubię te co miesięczne niespodzianki. Wkurzam się czasem na kuriera, bo mieszkam w takiej części miasta, że albo jedzie tu na początku pracy albo doręczenie przesyłek zostawia sobie na sam koniec - suma sumarum spacer dookoła domu z telefonem w ręku. Bardzo przydałaby się w końcu opcja z Paczkomatami dla takich zabieganych ludzi jak ja :).


Jestem stałą subskrybentką pudełek BeGlossy, sporadycznie kupuję JOYBoxa, czasami pudełka BeInspired. Jednak Naturalnie z Pudełka przemawiają chyba do mnie najbardziej. Kosmetyki naturalne to chyba to w co chcę inwestować swoje pieniądze.
Mimo tego, że owo pudełko jest jednym z droższych (79zł), to w razie dużego rozczarowania mamy możliwość zwrotu, co mnie jeszcze bardziej przekonało do tej firmy - są pewni tego, co oferują :).


Moja wrześniowa edycja Naturalnie z Pudełka zawiera: 



1.MOKOSH COSMETICS balsam do ust - żurawina

Na ten produkt najbardziej zacierałam ręce. Firmę Mokosh bardzo lubię a tym razem subskrybentki Naturalnie z Pudełka mogły poznać dołączony kosmetyk jako pierwsze w Polsce.

W składzie znajdziecie m.in. olej z krokosza barwierskiego, olej jojoba, skwalan, wosk pszczeli oraz witaminę E.

Jeśli znacie sławny olejek do ciała firmy Mokosh to ucieszy was fakt, że ten balsam pachnie bardzo podobnie :).

Cena: 45 zł



2. NOVA KOSMETYKI GoCranberry Żurawinowa pianka do higieny intymnej

Polski podukt, opakowanie 150ml o wartości 32zł.

Znajdują się w nim certyfikowane ekologicznie delikatne substancje oczyszczające, panthenol, kwas mlekowy oraz ekstarkt z owoców żurawiny. 



3. TERMISSA Woda termalna z Podhala

Jest to woda o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych i antyoksydacyjnych. Przeznaczona jest do codziennego stosowania. Pozostawia na skórze delikatną mgiełkę, która przyjemnie koi i odświeża. Zawiera bogactwo składników mineralnych, takich jak magnez, wapń, krzemionka, które pobudzają naturalną regenerację komórkową, łagodzą podrażnienia i zapobiegają procesom starzenia się skóry. Intensywnie nawilża skórę, dociera do głębokich warstw naskórka. Zwiększa jej elastyczność i skutecznie zabezpiecza przed wysuszeniem. Chroni przed działaniem wolnych rodników. Skóra staje się aksamitnie gładka i nawilżona.

Wartość produktu: 17,27zł 



4. EO LAB Żel do mycia twarzy 

Kosmetyk występuje w dwóch wersjach, które dostajemy losowo: nawilżający lub oczyszczający. Ja dostałam wersję nawilżającą dla suchej i wrażliwej skóry.
Żel ten posiada w składzie 99% składników pochodzenia roślinnego, które oczyszczają, odświeżają, tonizują, koją, napełniają wilgocią, poprawiają koloryt skóry, działają antyoksydacyjnie . Żel bardzo dobrze oczyszcza twarz, nie powodując przy tym efektu ściągnięcia skóry. 

Wartość produktu:17zł

Dodatkowo w pudełku znalazły się kody rabatowe na zakupy polskich kosmetyków firmy NOVA KOSMETYKI.

Cena wszystkich produktów w pudełku: 111,27zł





You Might Also Like

3 komentarze

  1. Zawartość genialna. Duży plus za Mokosh- bo masz możliwość poznać ten produkt jeszcze przed premierą. Ja czasem kupuję pudełka kosmetyczne, ale naturalnie z pudełka jeszcze nie miałam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. woda termalna super mi się sprawdza przy mojej wrażliwej skórze ale kocham balsam do ust Mokosh. Mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem kosmetycznym ignorantem, ale woda termalna to coś, co kocham :3


    Zapraszam serdecznie do mnie: http://niekonwencjonalna.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy