Fioletowe niezapominajki

00:40:00

Przez ostatnie 3 tygodnie malowałam się na szaro-fioletowo. Dzisiaj postanowiłam zmienić jeden z kolorów i sięgnęłam po moje pudełeczko z odsypkami kolorów MAC'a.Ot tak, dla poprawy humoru, który dzisiejszego dnia był... fatalny.


Makijaż z założenia miał być delikatny, ale w żywszych kolorach, których nazw teraz nie podam bo zgubiłam gdzieś rozpiskę a numerki i tak się pościerały z "fiolek" :/. Ale mogę powiedzieć, że był to fuksjowy filet, ciemny fiolet z granatem, morsko-zielony i biały wpadający w róż (bo zwykłego białego nie mam ;P).

Do twarzy użyłam korektor ESSENCE Stay Natural, korektor MISS SPORTY So Clear (czemu 2? Odpowiem w jednej z najbliższych notek), ESSENCE Eyebrow Stylist Set, puder INGLOT, tusz ORIFLAME Maxi Lash i róż WIBO.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. pięknie :)
    masz śliczną tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :). Ubolewam natomiast, że mam "zmienną" tęczówkę i w nielicznych momentach w których źrenica jest mała (bo przeważnie mam rozszerzone :[) mocno nasycona kolorem jest wtedy, kiedy boli mnie głowa ;).

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy