Balsam do rąk Lambre

22:54:00


Balsam do rąk działa kojąco i relaksująco. Wykazuje działanie bakteriobójcze, zwalcza bakteryjne i grzybowe flory patogenne, a także infekcje. Działa odprężająco, znosząc napięcie nerwowe, jednocześnie zmniejsza nadmierne rogowacenie skóry. Zawiera w swoim składzie m.in. keratynę (ProSina) – hydrolizowaną keratynę, glicerynę oraz masło Shea.


Balsam do rąk Lambre trafił do mnie w lutowym pudełku BeGlossy :) i został przeze mnie od razu przetestowany. Jestem maniaczką kremów do rąk… ba, w każdym pomieszczeniu w domu stoi sobie osobny, tak abym zawsze miała jakiś pod ręką. A wszystko z uwagi na moją bardzo szybko przesuszającą się skórę dłoni.


Krem dostępny był jako pełnowymiarowy produkt. Tubka zawiera 50ml kosmetyku i kosztuje około 16 zł.

Zaraz po nałożeniu kremu czuję, że moja skóra jest nawilżana. Aplikacji towarzyszy delikatny, przyjemny zapach. Krem dość szybko się wchłania i zostawia delikatny, kremowy filtr. Dłonie od razu wydają się gładsze, delikatniejsze.



Według zapewnień producenta krem ma nas chronić przed negatywnym wpływem detergentów używanych na co dzień w domu. Mam trochę mieszane uczucia, bowiem jako młoda mama ciągle myję dłonie. Szczególnie, kiedy do wyczyszczenia są rzeczy maluszka. I tutaj niestety krem przegrywa z płynami do rąk, płynami do czyszczenia artykułów dziecięcych (które ponoć są delikatne) oraz innymi specyfikami do mycia.

Reasumując muszę przyznać, że jeśli chodzi o działanie, ów balsam stoi obok droższych kremów do rąk, które miałam okazję używać.
 

You Might Also Like

0 komentarze

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy