Peeling do ciała SPA VINTAGE BODY OIL

23:15:00


„Pobudzi Twoją skórę do szybszego wzrostu i odnowy. Dzięki regularnemu stosowaniu wzmocnisz elastyczność głębszych warstw. Pamiętaj, że peeling mechaniczny pobudza mikrokrążenie i dotlenia skórę!”

 

Kosmetyk ten trafił do mnie przy okazji marcowej edycji BeGlossy, o której możecie przeczytać tutaj.

Produkt, który otrzymałam okazał się być delikatnie otwarty. Pudełko kleiło się, kiedy wyciągnęłam go z boxa (widać to na załączonych zdjęciach). Przez olej, etykieta odkleiła się już przy pierwszym użyciu pod prysznicem. Przyznam, nie natchnęło mnie to optymizmem w stosunku do zawartości, ale z ciekawości wzięłam odrobinę produktu na palce i przystąpiłam do testowania.

„Wkład” okazał się miłym zaskoczeniem :).

Już przy pierwszym natarciu skóry ramienia nastąpił moment zachwytu. TEN zapach… obłęd. Nie za mocny, nie za słaby. Taki w sam raz, lekko orientalny, głęboki, który w wersji bardzo delikatnej utrzymał się przez noc.

Peeling jest gruboziarnisty, taki jak lubię. Po aplikacji na skórę dość mocno ją szoruje i zostawia tłusty film. Dla mnie super, oleiste wykończenie, które na długo nawilżyło skórę.

Zakochałam się. Zdecydowanie sięgnę po więcej produktów z tej serii.

W opakowaniu otrzymujemy 200 ml produktu.



Peeling do ciała SPA VINTAGE BODY OIL zawiera masło shea, które jest nośnikiem wielu cennych składników odżywczych i działa nawilżająco na skórę. Natłuszcza i zapobiega utracie wody z organizmu, dzięki czemu skóra zamiast się starzeć, odbudowuje zniszczone komórki. Chroni skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, wykazuje działanie odbudowujące i regeneracyjne, a ponadto pobudzające skórę do wytwarzania większej ilości kolagenu, co wspomaga przeciwdziałanie starzeniu się skóry. Olej migdałowy odżywia, wygładza, uelastycznia skórę. Prowitamina B5 zmniejsza utratę wody przez naskórek i skutecznie nawilża skórę, nadając jej miękkość i elastyczność, stymuluje podziały komórkowe, dzięki czemu działa gojąco i regenerująco, poprawia barierę lipidową naskórka. Kryształki cukru oraz drobne kawałki z łupin orzecha ścierają wierzchnią warstwę naskórka, głównie obumarłe komórki, co powoduje pobudzenie skóry do szybszego wzrostu i odnowy oraz wzmacnia elastyczność warstw głębszych.

You Might Also Like

0 komentarze

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy