Max Factor Mastertouch Under-eye Concealer

16:43:00

Czyli kolor pod oczy w postaci lekkiego fluidu, który widocznie rozjaśnia i rozświetla cienie pod oczami, wygładza drobne zmarszczki mimiczne, tuszuje niedoskonałości. Nie tworzy efektu maski. Dostępny w trzech odcieniach.


Kilka dni przed świętami wielkanocnymi weszłam do Rossmana w poszukiwaniu jakiegoś lekkiego korektora pod oczy. Przedziabałam wszystko co mieli i chyba ten najbardziej przypadł mi do gustu. Cena nie była zbyt ciekawa, ale dostałam go na prezent świąteczny więc jakoś przeżyłam. Chciałam również sprawdzić, jak się sprawują kosmetyki z firmy Max Factor :). Kolor korektora to 303 Ivory. Ale do rzeczy.




Według mnie:
Korektor jest delikatny, przyjemnie się go "czuje" pod oczami. Można go nałożyć bez podkładu i pudru, chociaż ja używam puder do wykończenia. Czasami też lekko oszukuję i wklepuję bazę ArtDeco pod okiem a dopiero potem owy korektor. Ot tak, kiedy mam jakieś dłuższe wyjścia ;).
Na opakowaniu nie ma podanej pojemności korektora. Kiedy uruchamiamy mechanizm wyciskania fluidu, okazuje się, że wyciskamy prawie połowę, aby w ogóle móc go użyć. To mnie przeraziło. Zawartość korektora w pudełku bowiem mieści się w tej przeźroczystej części z napisem "Mastertouch".
Jak na razie używam korektor prawie codziennie od miesiąca i z tego co widzę, zużyłam już ponad połowę.
Korektor posiada bardzo fajny aplikator z gąbeczką. Chociaż szczerze mówiąc, ja go nie używam - wklepuję fluid palcem :).

 Plusy:
- dobrze kryje cienie pod okiem, mocniejsze cienie - 9/10.
- nie tworzy efektu maski
- można stosować bez podkładu i pudru
- widzimy ile korektora zostało zużyte.
- dostępny w trzech odcieniach
- wygodne opakowanie z gąbeczką na końcu
- nie rolluje się
- dość długo trzyma się na skórze
- konsystencja (dość rzadka)

 Minus:
 - wydajność...

Cena: ok 45zł w galeriach Rossman


Moja ocena: 8/10

A teraz kilka zdjęć z użycia:

W trakcie

Po zaaplikowaniu jednej warstwy (2 kliki na pokrętełku)

Po aplikacji dwóch warstw.


You Might Also Like

0 komentarze

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy