Uniwersalny płyn do demakijażu oczu ZIAJA

00:22:00

Nie ma się co dłużej ociągać, więc oficjalnie blog uważam za rozpoczęty! :)
Na pierwszy ogień pójdzie uniwersalny płyn do demakijażu oczu z firmy Ziaja.


Według producenta: 
- Polecany również dla osób stosujących soczewki kontaktowe.
- Przebadany okulistycznie.
- Nie zawiera substancji zapachowych.

- Skutecznie i delikatnie usuwa makijaż.
- Zapobiega wysuszaniu wrażliwej skóry wokół oczu.
- Nie powoduje podrażnień skóry i spojówek.
 


Według mnie:
Szczerze mówiąc bardzo lubię ten płyn do demakijażu. Moja cera jest kapryśna i nie współpracuje nawet z droższymi płynami po ok 30zł. A tego polubiła... i mam w zapasie 25zł na inne kosmetyki ;).
Nie szczypie w oczy, które swoją drogą mam na tyle wrażliwe, że nawet przy zetknięciu ze zwykłą wodą łzawią i pieką.
Po zalaniu wacika płynem i potarciu o skórę nie tworzy się piana, która mnie denerwowała w niektórych płynach, które zdarzyło mi się używać.

Plusy:
- nie lepi się
- nie tworzy "piany"  
- nie szczypie w oczy
- bezzapachowy 
- cena (ok. 5zł w Rossmanie)

Minusy: 
- przy mocniejszym makijażu nie daje sobie do końca rady (np bazy na powieki czy niektórych eyelinerów w płynie) 

Moja ocena: 8/10

A o 3 innych płynach do demakijażu z tej serii już wkrótce :).

You Might Also Like

0 komentarze

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy