Pechowe zakupy? :)

21:34:00

Piątek 13 wbrew wszelkim zabobonom okazał się dniem całkiem szczęśliwym. A jako, że muszę rano ładnie wyglądać, poleciałam do sklepu i kupiłam trochę upiękniających kosmetyków :). Bo jedna z moich dłoni została zamrożona tegorocznej zimy i od grudnia walczę z popękaną skórą i wysuszaniem się jej. Ale w końcu walkę wygram ;).

A więc oto mój mały haul zakupowy:





Czyli od góry:
1. Krem do rąk Hand Repair Kamill
2. Sławny podkład Dermacol w dwóch odcieniach
3. 2-fazowy peeling do rąk z solą firmy Cztery Pory Roku
4. Maseczki do twarzy firmy Montagne Jennesse

Wszystko postaram się zrecenzować kiedy użyję :).

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Powiedz mi gdzie kupilas podklad dermacol ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam na allegro, ale odebrałam osobiście w moim mieście (Gdynia) bo babka z osiedlowej drogerii po prostu sobie na allegro dodatkowo sprzedaje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś z Gdyni? ja teraz mieszkam w UK, ale w Polsce - pod Wejherowem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem i z Gdyni i z Gdańska :). A pewnie już niedługo zamieszkam bardziej na stałe w Gdyni :).

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy