Święta, nieobecność i rozwalony komputer :)

22:51:00

Święta, Święta i po Świętach, chociaż choinka ciągle ubrana i świąteczne ciasteczka czekają na zjedzenie, mimo tego, że zdecydowanie zawierają w sobie za dużo kalorii ;).

Przeżyłam natomiast chwile grozy, bo w trakcie ważnego zlecenia padł mi komputer... i to tak na maksa, wraz z całą 5 letnią pracą fotografa (ale na szczęście większość udało się uratować). W każdym razie... zaczynam robić backup przynajmniej w 2 wersjach, nie ma co ;).

A to mi nasunęło pewne pytanie. Zrobiłyście jakieś postanowienia noworoczne?

Ja tak. Mam kilka rzeczy, które chciałabym w sobie poprawić czy podnieść na wyższy level :).
Ten blog również się zmieni. Jeszcze nie wiem do końca jak, ale mam nadzieję, że na lepiej :D.

Mam też pomysł dla was na wspólną zabawę, ale szczegóły wkrótce :).

You Might Also Like

0 komentarze

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy