Wielofukcyjny krem BB od Essence! Nowość!

15:54:00


Essence all-in-one bb cream – wielofukcyjny krem BB 

Producent: ESSENCE

Opis producenta: Wszystko w jednym! Ten lekko koloryzujący krem zapewnia gładką, promienną  i nieskazitelną cerę.  Maskuje niedoskonałości bez zatykania porów.  Beztłuszczowa i bezzapachowa formuła. SPF 30.

Ilość w opakowaniu: 30ml

Cena: 17,49 zł

Trwałość: Przy mojej tłustej cerze wytrzymuje tylko kilka godzin :) (jak inne BB kremy)

Kolor:  Dostępny w 3 odcieniach. Testuję 01 universal.


Moje wrażenia:
Kolejną z testowanych nowości od firmy Essence jest wielofunkcyjny krem Beauty Balm, który ma za zadanie przywrócić kolorystykę skóry, wygładzić ją i zamaskować niedoskonałości. Kremy tego typu najlepiej sprawiają się u osób, które nie mają cery tłustej ;P i stosunkowo niewiele niedoskonałości na twarzy.
Użyłam go kilka razy i nie zauważyłam, aby krem zatykał pory czy wysuszał. Łatwo się rozsmarowuje i wtapia w skórę, nie przykrywa znacząco niedoskonałości, ale zapewnia rozświetlenie cery. Dodatkowo posiada filtr SPF 30.
Krem 01 universal wchodzi delikatnie w pomarańczowe tony, jest generalnie troszkę za ciemny dla mojej jasnej cery. Znika też dość szybko z mojej tłustej cery, tak więc nie jestem do końca w stanie stwierdzić jak się będzie zachowywał u osób o innym typie cery. Dlatego też nie poddam go subiektywnej ocenie.

Jeśli macie z tym kremem jakieś doświadczenia - napiszcie w komentarzach! :).






You Might Also Like

3 komentarze

  1. chyba bałabym się go używać, niby numer 01, a taki ciemny się wydaje

    OdpowiedzUsuń
  2. po widze ze już natrafiłaś na nowość z Essence:) Cena troche wysoka jak na tą firme, ja na razie mam krem bb z garniera i bardzo mi on pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być strasznie ciemny.

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy