Recenzja: QUIZ Cosmetics cienie do powiek Fashion Trendy

09:06:00


Podwójne i potrójne cienie do powiek Fashion Trendy

Producent: QUIZ Cosmetics

Opis producenta: ??? Cienie zniknęły z oferty firmy QUIZ.

Ilość w opakowaniu: 6g

Cena: kiedyś 3,99zł. Teraz te cienie chyba zostały wycofane.


Konsystencja: kremowa

Trwałość: bez bazy max 2 godziny. Z bazą trochę dłużej, ale bez rewelacji.

Kolor: DUO nr 51 i TRIO nr 19


Moje wrażenia:
Cienie zapakowane dość solidnie, czarny spód i przeźroczyste wieczko. Z tyłu znajdziemy naklejkę z numerem, składem i innymi przydatnymi informacjami.

Kolor cieni w pudełku i na powiece troszkę się różni. Nie są niestety wcale tak mocno napigmentowane jakby się mogło wydawać po pierwszych swatchach palcami. Aby na oku otrzymać intensywny kolor musimy nałożyć dość dużo cienia, bowiem przy rozcieraniu po prostu się ścierają. Nie osypują się.

Z tych dwóch palet bardziej przypadła mi do gustu paletka z podwójnymi cieniami, mimo że obie nie należą do "moich kolorów" ;).

Reasumując - kosmetyki, które najmniej przypadły mi do gustu z paczki wysłanej do mnie przez firmę QUIZ. 

Czy kupię ponownie? Nie


You Might Also Like

3 komentarze

  1. mam potrójne cienie - fajne są ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. JESTEM ZACHWYCONA!!! Jak za taką cenę to produkt na 100 punktów. Świetna kolorystyka, trzymają się długo (na bazie) i konsystencja wspaniała

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy