Recenzja: Essence nail fashion sticker - gel style

23:32:00


Nail fashion sticker - gel style

Producent: ESSENCE

Opis producenta: new transparent stickers give your nails an instant, ultra-glossy finish. for polished and unpolished nails. available in four designs.
Ilość w opakowaniu: 14 sztuk, 7 rozmiarów.

Cena: 8,99 zł.

Wzór: sticker 01 cult object from capetown. Więcej wzorów, można zobaczyć tutaj.


Moje wrażenia:
Pierwszy raz korzystałam z tego typu produktu. Przed naklejeniem naklejek pomalowałam paznokcie cienistym lakierem (French manicure z Sensique) i zaczęłam przyklejać naklejki. Po naklejeniu całości (nadmiar odcinamy i/lub odpiłowujemy) byłam zachwycona. Super efekt w krótkim czasie, a do tego przyjemnie dotyka się "żelowych paznokci". Niestety już po godzinie paznokcie w niektórych miejscach zaczęły się odklejać. Zauważyłam, że te, które wystawały lekko poza płytkę paznokcia robiły to najszybciej (mam wąskie paznokcie, niestety niektóre naklejki były zbyt szerokie o milimetr-dwa). 
Po wieczornym myciu miałam już na palcach masakrę - 3 naklejki praktycznie zlazły zupełnie, inne trzymały się do rana.


Podsumowując - fajny efekt w krótkim czasie. Niestety trwałość na moich paznokciach - koszmarna.




Czy kupię ponownie? Na jakąś bardzo, bardzo wyjątkową okazję mogę kupić. W innym wypadku to zbyt duża cena jak na tak krótkotrwały efekt dla większości z nas. 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Efekt świetny, szkoda, że trwałość kiepska.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam tak samo z tą starą wersją :(

    OdpowiedzUsuń
  3. paznokcie wyglądają fajnie, ale chyba nic mnie do naklejek nie przekona:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tak krótko się trzymają ;/

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy