Halloween Mini art nail :)

23:25:00

Z racji tego, że Halloween ominął mnie szerokim łukiem bo spędziłam go w pracy, dodałam taki malutki akcent na paznokcie :). Niestety robiony na szybko przed wyjściem, więc nie zaszalałam :P.


Lakier bazowy: Essence Multi-dimension XXXL shine - 62 must-have

A od miesiąca walczę z rozdwajającymi się paznokciami i rozwalonymi skórkami :(. To chyba efekt stresu bo i cera się popsuła :/. W tym tygodniu zaczynam kurację Nail-Tekiem.

Mam za to nadzieję, że wy fajnie spędziłyście to "święto" :D!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Minimalistycznie i świetnie. Bardzo fajny akcent :)
    Mnie Halloween w ogóle nie rusza, dlatego niczego nie planowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy