Lakier Sensique 103 - why so serious?

11:56:00


Muszę przyznać, że kupiłam ten lakier pod wpływem chwili i tego, że naczytałam się w internecie pozytywnych komentarzy na temat tej serii. Potrzebowałam koloru jasnego, perłowego z delikatną nutką różu więc wybrałam ten oto numer 103.

CO MÓWI PRODUCENT?
Lakiery do paznokci (bez toluenu i formaldehydu). Nowoczesna formuła z tefpoly® przedłuża trwałość lakieru, pogłębia intensywność koloru i zapewnia efekt szklanego połysku.
Na odtłuszczone paznokcie nałożyć 2 warstwy lakieru.

SPECYFIKACJA:
Pojemność 8 ml.
Dostępność: 30 kolorów.
Cena: ok 5,99zł



MOJA OPINIA:
     Kolor co prawda bardzo mi się podoba (bo nie jestem lakieromaniaczką i używam głównie albo przeźroczyste, albo właśnie takie delikatne perłowe) i to jest na plus... ALE... no właśnie. Mówiąc szczerze rozczarowałam się trochę na tym lakierze. Dopiero przy drugim podejściu "jakoś wygląda" na paznokciach.
     Faktem jest, że pieruńsko długo schnie (w porównaniu do innych lakierów które posiadam, z podobnej półki cenowej). Pierwsze nałożenie skończyło się koszmarem, myślałam, że w godzinę zrobię paznokcie przed wyjściem a skończyło się szybkim zmywaniem. Podejście nr 2, malowanie i schnięcie w 2-3 godziny przyniosło już lepsze rezultaty. Pamiętam, że lakiery chociażby z WIBO czy ESSENCE dużo szybciej schły i nie miałam z nimi nigdy takiego problemu.
     Na drugi dzień po nałożeniu zauważyłam już drobne odpryski, mimo że nie męczyłam rąk pumeksem :P.
     I dwie warstwy (przy tym kolorze) są absolutnie konieczne. Przy jednej paznokcie wyglądają dość... niepokojąco.
     Szczoteczka też mi nie pasuje, jest dość twarda i trzeba dość mocno nacisnąć, aby się "rozczapierzyła". Wiem, że dla niektórych będzie to plusem ale ja lubię malować paznokcie "na szeroko" :).

CZY KUPIĘ PONOWNIE?
Raczej nie, skoro są lakiery szybciej schnące w podobnej opcji cenowej.

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Nawet jeśli lakiery cię szczególnie nie kręcą, ale jednak od czasu do czasu malujesz paznokcie, powinnaś zainwestować w jakiś wysuszacz, który pozwoli ci wrócić do normalnych czynności bez strachu o manicure w parę minut po malowaniu :) Polecam Seche Vite, najlepszy! A z bardziej dostępnych rzeczy chociażby Essence czy Inglot :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię jak lakier długo schnie, więc ten nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 8 lakierów z sensique z tej nowej serii i powiem szczerze że jedynie 2 mi średnio podpasowały - zółty i rudy- obydwa są z widocznym brokatem i chyba firma pod względem tego typu lakierów nie jest dobra. Natomiast pozostałe są przyzwoite.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie warstwy jeszcze mogę nałożyć, ale nie lubię jak lakier długo schnie =] Choć ja i tak teraz z wodnymi paznokciami kombinuje cały czas =]

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie kolor nie jest wystarczająco kryjący, ale może z jakimś innym lakierem na wierzchu wyglądałby lepiej.Nie wiem czemu ale takie kolory lakierów kojarzą mi się z starymi babciami :<

    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  6. @cammie - racja, powinnam poszukać jakiegoś wysuszacza bo napewno wtedy życie stanie się przyjemniejsze :). A raczej... malowanie paznokci ;). Popatrzę sobie za tymi, które zaproponowałaś :).

    @Aktualnaa - Ehh no niestety, perełki się wszędzie (chyba :P) znajdą, ale szkoda że reszta nie jest na takim samym poziomie.

    @Kamuś xoxo - prawdopodobnie przy 4 warstwach stałby się mocno kryjący... ale komu się chce aż tyle nakładać? ;). A ze starymi babciami hihi mi się kojarzą kolory czerwone i pomarańczowe :). Pamiętam, że moja babcia miała takich całą lodówkę :P...

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy