Makeupy z paletkami SLEEK'a: Oh So Special i Storm

19:34:00

SLEEK'owa mania i mnie nie ominęła ;). Zamówiłam sobie chwaloną wszędzie paletkę Oh So Special oraz Storm. Moje przemyślenia na temat tych kosmetyków napiszę w innym poście, a dzisiaj na szybko - 2 makeup'y wykonane mieszaniną cieni z tych dwóch paletek :). Nie wytrzymałam i jak tylko do mnie przyszły, zrobiłam oba makijaże na raz - jeden na jednym oku, drugi na drugim ;).


Do makijażu użyłam również podkładu MAYBELLINE New York New AFFINITONE 09 Opal Rose, ESSENCE eyebrow stylist set (ciemniejszy), korektora pod oczy ESSENCE stay natural 01, pudru INGLOT i gellinera 02 London Baby firmy ESSENCE. Jako tusz - ORIFLAME MAXIlash mascara Black.

You Might Also Like

11 komentarze

  1. pierwszy makijaż - cudowny :)) zakochałam się normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Kasiula - dzięki :). Przyznam, że to był jeden z najbardziej delikatnych makijaży jaki na sobie zrobiłam od bardzo, bardzo dawna ;)... tańczenie tribalu i fotografowanie jakoś tak we mnie umocniło miłość do mocnych mejkapów ;). Ale próbuję z tym walczyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mogę cudownie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne makijażę! jak je zobaczyłam, szczena mi opadła

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny makijaż :)

    oo dobrze wiedzieć, nie miałam pojęcia, że to się tak nazywa ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny :). Miło się czyta takie słowa! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne maki :) i kocham Twoje brwi! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz piękne foty! i wielki talent. gratuluję <3 pozdrówki i zapraszam do mnie: http://www.youtube.com/user/lola2in1

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy