Makijaż #11 paletkami SLEEK'a

15:40:00

Paskudna dzisiaj pogoda, pada od nocy, słońca nie ma, zimno... boli mnie gardło, włosy też odmawiały posłuszeństwa po dusznej nocy. Usiadłam do malowania oczu i też nie miałam pomysłu... ale w końcu otworzyłam moje 2 palety SLEEK'a: Oh So Special i Storm i wykonałam takie oto cuś.


Do makijażu użyłam cieni:
- Wrapped up (Oh So Special - taka śliwka zgaszona brązem jako podstawa makijażu w zewnętrznym kąciku i na środku powieki)
- Celebrate (Oh So Special - wewnętrzny kącik oka)
- Cień nr 6 od lewej góry (Storm) w zewnętrznym kąciku oka
- Cień nr 2 (Storm) na górnej powiece, nie od samego początku.
- Cień nr 10 (Storm) pod oko.

Numeracja cieni w paletce STORM jest moją subiektywną numeracją. Liczę od lewej strony od góry :) i potem jadę od lewej dolny rząd.

Poza tym do twarzy użyłam kremu matująco-nawilżającego z lekkim podkładem MATT BEAUTY NIVEA, korektora pod oczy ESSENCE Stay Natural 01, korektora MISS SPORTY So Clear 01, pudru ESSENCE Mattifying Mineral Compact Powder 01, ESSENCE Gel Liner 01 Midnight in Paris, tuszu ORIFLAME MAXIlash mascara Black, różu KOBO Luminous Baked Colour 101 Coral Blush oraz jako rozświetlacza na policzki różu KOBO Luminous Baked Colour 104 Candyfloss. Na brwiach ESSENCE eyebrow Stylist set - ciemniejszy kolor.

Chociaż w sumie nie wiem po co wymieniam inne rzeczy, skoro nie pokazuję całej twarzy :).

You Might Also Like

6 komentarze

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy