Ot tak, na poprawę koloru... znaczy się - humoru! :)

02:01:00

Muszę przyznać ze ostatnie tygodnie były dla mnie wyjątkowo stresujące. Ciągły brak czasu spowodował kompletne zamieszanie w moim pokoju (tak to się teraz ładnie określa ;) oraz makijaże poszły w odstawkę. Na domiar złego zawieruszyła mi się gdzieś nowa baza pod cienie ART DECO :(.
Weszłam zatem do drogerii NATURA, akurat takiej większej bo odwiedzałam Gdańsk Główny z zamiarem przyjrzenia się szafeczkom ESSENCE. Jak zwykle żelowego eyelinera w kolorze 01 brak, ale za to wzięłam puder matujący i puder rozświetlająco-brązujący dla jaśniejszej skóry.
I miałam już sklep opuszczać (mówię wam! ) gdy oczom moim ukazała się karteczka z informacją o przecenach różu KOBO. Przyznam się, że nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy więc stwierdziłam, że jeden róż się przyda. Ale, że wyglądały tak apetycznie... skończyło się na 3. A potem jeszcze doszedł przecudny wypiekany cień i 2 inne, moje ukochane kolory w innej wersji :).
Jak trochę potestuję, to dam znać, ale cienie już uwielbiam :). Chociaż muszę je nakładać twardszym pędzelkiem niż INGLOTowe.



Bym zapomniała... kupiłam jeszcze 2 korektory pod oczy z ESSENCE, testuję je od 2 tygodni! ;)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. świetne kolorki :) a jakim aparatem robisz zdjęcia kosmetyków? bo wychodzą idealne..

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..
    BARDZO mi na tym zależy.

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. @Pralinka - dzięki za komentarz :). Sprawa aparatu w moim wypadku nie jest taka łatwa bo jestem fotografem i mam pełnoklatkowego nikona d700... ale brak obiektywu do makrofotografii (bo tego nie robię od kilku lat) i mówiąc szczerze cierpię pod tym względem a zdjęcia to duże cropy z całości :). A te były robione bodajże nikkorem 85mm 1.8.

    Zaraz wybieram się na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana, nie widzę widgetu obserwatorzy, a chciałabym kliknąć na "obserwuj" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @simply_a_woman - a bo go nie wstawiłam :). Zawsze dodaję blogi do obserwowanych z górnej "belki" :). Ale zaraz dodam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Róż zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy