Makijaż #12 z Oh So Special

06:03:00

Makijaż ten wykonałam kilka dni temu paletą SLEEK'a: Oh So Special. Jak zwykle miałam nadzieję, że do czasu publikacji będę pamiętać, które z cienie użyłam... ale oczywiście zapomniałam ;)...

Bazą na pewno były cienie: Pamper i Ribbon. A ten jasny skrzący to albo Gateau albo jasny z palety STORM :P.

Liner: ESSENCE gel liner 01.




I taki oto drobiazg jak to wszystko na mnie wyglądało, włosy w nieładzie ;):


Na ustach ESSENCE STAY With me longlasting lipgloss 05 I like cotton candy - uwielbiam ten kolor :)).

A już niedługo recenzja:

You Might Also Like

9 komentarze

  1. bardzo mi się podoba efekt na całej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twoje makijaże :)
    śliczna z Ciebie dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie.. Tak delikatnie i dziewczęco..
    Mam OSS i przyznam, że kocham tę paletkę najbardziej ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie się malujesz! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękny makijaż! Posłuży mi jutro jako wzór do makijażu na wielkanocne śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! cieszę się! Mam nadzieję, że makijaż się udał :)

      Usuń
    2. Udał, ale nie był tak piękny jak u Ciebie! Aczkolwiek bardzo podobny :)

      Usuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy