Recenzja: Lip Gloss Colour Obsession formuła Long Wear - 41 i 46

22:48:00



 Lip Gloss Colour Obsession long wear formula
kolor 41 Delicate Mousse

Producent: HEAN

Opis z opakowania: Wyrafinowany kolor i sexy blask. Ekspresowy efekt 3D. Trwały błyszczyk wygładza i nawilża usta oraz uwydatnia ich kształt i kontur. Formuła Long Wear.

Ilość w opakowaniu: 11ml

Skład: 
Formuła wzbogacona o Kiosmetinę która:
- intensywnie nawilża i pielęgnuje usta,
- zwiększa objętość ust - widoczny efekt 3D
- wygładza i uelastycznia naskórek ust
- działa przeciwzmarszczkowo, zapobiega starzeniu się naskórka ust

Woski Carnauba, pszczeli i olejek makadamia - pielęgnują i chronią naskórek ust.



Cena: 8,99zł

Zapach: Przyjemny, słodki i ciastkowy. Chce się go zjeść ;)

Konsystencja: gęsty błyszczyk

Trwałość: Jak dla mnie standardowa, 2-4h bez oblizywania ;).

Kolor: Gama 8 kolorów. Ja posiadam 41 Delicate Mousse i 46 Fantasy Rose. Oba są półprzeźroczyste, nie kryją w 100%. Ale takie właśnie lubię:)

Działanie obiecywane przez producenta:
- intensywnie nawilża i pielęgnuje usta - nawilżenie odczułam. A skoro nawilża to i pielęgnuje.
- zwiększa objętość ust - widoczny efekt 3D - przez delikatne drobinki odbijające światło, usta wydają się pełniejsze.

- wygładza i uelastycznia naskórek ust
- działa przeciwzmarszczkowo, zapobiega starzeniu się naskórka ust - tego nie mogę stwierdzić, po kilku tygodniach używania :)



Moje wrażenia: 
      Aplikator w tym błyszczyku jest z rodzaju tych, które nabierają za jednym razem za mało kosmetyku. Muszę przyznać, że takich nie lubię bo mam bardzo delikatne usta i czuję po prostu szorowanie ich szczoteczką.
      Aby dobrze pomalować usta, trzeba nabierać kosmetyk kilkakrotnie na patyczek i aplikować na wargi.
      Konsystencja błyszczyku jest gęsta, ale dzięki temu nie spływa z ust i nie zbiera się nadmiernie w kącikach.
      Wrażenie nawilżenia ust utrzymuje się u mnie całkiem długo.
      Jestem osobą, która bez nawilżonych ust i rąk czuje się po prostu źle. Dlatego ZAWSZE mam pod ręką błyszczyk lub pomadkę ochronną. Bez tego po prostu szlag mnie trafia :). Kilka razy używałam tego błyszczyku w sytuacjach podbramkowych - czyli nie miałam nic innego a szłam spać i potrzebowałam nawilżyć na noc usta. Sprawował się dobrze :). 

Podsumowując - bardzo fajna seria błyszczyków. Polecam zobaczyć inne kolory na stronie internetowej HEAN :)

Czy kupię ponownie? Tak



i drugi kolor, który dostałam do testów:

Lip Gloss Colour Obsession long wear formula
kolor 46 Fantasy Rose


Nie ma sensu, abym powtarzała całą recenzję bo w zasadzie nie widzę różnicy w działaniu przy obu błyszczykach. Różnią się jedynie kolorem .
FANTASY ROSE jest przyjemnym różem, bardzo pasującym do mnie. Jest półprzeźroczysty z mieniącymi się mikrodrobinkami i wg. mnie jest idealny dla osób z ciemnym-chłodnym kolorem włosów. 
A zresztą... zobaczcie zdjęcia :).



You Might Also Like

1 komentarze

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy