Makijaż #18 cieniami Inglot & Kobo

22:52:00

Makijaż na koniec choroby, chciałam sobie trochę pokolorować świat :).


Makijaż jest wykonany w większości cieniami opalizującymi więc ciężko oddać na zdjęciu kolor.

Ruchoma powieka:
- wewnętrzny kącik - KOBO 205 Golden Rose
- załamanie powieki w wewnętrznym kąciku - INGLOT 133 AMC Shine (żółto-zieleń :P)
- środkowa część powieki - 131 AMC Shine Inglot (ciepło opalizująca zieleń)
- zewnętrzny kącik - 115 AMC Shine Inglot (zimna zieleń z niebieskim i białymi drobinkami)
- bardzo zewnętrzny kącik + załamanie powieki do połowy oka - INGLOT 414 Pearl (bardzo ciemna zieleń)
- kreska - INGLOT 63 AMC (czarny)

Dół:
- zewnętrzny kącik - INGLOT 414 Pearl (bardzo ciemna zieleń) + INGLOT 63 AMC (czarny)
- wewnętrzny kącik - INGLOT 441 (jasny fiolet)

I na koniec moja pochorobowa facjata w makijażu :). Na foto po lewej zaszalałam z włosami :P...

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Fajnie wyszło.. Ciekawe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż oczywiście cudny, ale... jeju, masz piękny kształt oczu i zawsze się na nim chyba bardziej skupiam niż na makijażu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, bardzo staranny makijaż :) Nie wiem czy na codzień chciałoby mi się bawić z tyloma kolorkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladny makijaz- fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A co za tusz ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo jak ładnie, świeżo i dziewczęco. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tak z innej beczki: myślę o zorganizowaniu spotkania trójmiejskich blogerek :)

    http://simplyawoman86.blogspot.com/2011/10/propozycja-dla-blogerek-z-okolic.html

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaz bardzo ladny, sliczne polaczenie kolorow. stonowany ale uroczy:)
    a Twoja "pochorobowa facjata" wyglada bardzo korzystnie, nawet bez usmiechu ;)
    pozdrawiam, obserwuje i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne połączenie kolorów. Mnie ten makijaż kojarzy się z benzyną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz weszłam na Twojego bloga i zalogowałam się tylko po to,by powiedzieć,że ten makijaż jest uroczy:) Delikatny,ale .. idealny:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba.To połączenie kolorów rozłożyło mnie na łopatki:)

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy