Nowości wrześniowe z Essence!

23:03:00

Jeszcze nie zdążyłam przetestować wszystkich wysłanych mi do recenzji produktów a już otrzymałam paczuszkę od firmy ESSENCE z nowościami wrześniowymi :). Tym razem w kosmetyczce innego koloru :).


W paczce znalazły się:
a) książeczka informacyjna o najnowszych kosmetykach w sprzedaży
b) tusz 2in1 volume mascara - nie chcę krakać, ale w tym momencie to chyba mój faworyt wśród tuszy jakie posiadam. Jestem BARDZO pozytywnie zaskoczona :). Ale o tym niedługo w recenzji.
c) Sun Club oil control paper - bibułki matujące
d) Essence colour & go - złoty lakier z efektami
e) Nail Art special effect topper - srebrny pękacz! :)
f) Studio Nails better than gel nails base sealer - baza wyrównująca do tipsów

Recenzje pojawią się dość szybko, bo już większość zdążyłam przetestować :)).

A na stronie www firmy ESSENCE, można zobaczyc przegląd nowych produktów :). Polecam tym, które jeszcze tego nie zrobiły! :)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Ciekawi mnie pekacz z Essence, wiem że moda mija, ale do tej pory miałam jeden z IsaDory i był...niespodzianka fatalny!!! No i zaintrygowałaś mnie tym tuszem hmmm...czekam na recenjze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę koniecznie kupić ten złoty lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na prezentację pękacza na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakier ze złotymi drobinkami jest śliczny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze ma do Ciebie pytanie, czy do współpracy z firmą essence zgłaszałaś się przez formularz kontaktowy na ich stronie, czy mają może maila (którego nie potrafię znaleźć na ich stronie)? Będę wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę :) super te lakery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem ciekawa tych chusteczek;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna paczuszka :P zrób zdjęcia jaki efekt daje pękacz :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Recenzja pękacza będzie niedługo, właśnie mam go na pazurkach :D. Podoba mi się.

    @Rina - kontaktowałam się przez formularz kontaktowy na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @Monique: Dziękuję Ci pięknie za odpowiedź :) ;*

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy