Makijaż #17 Hean i paleta Beauties Factory 120 kolorów

23:46:00

Dzisiaj testowałam po raz ostatni przed napisaniem recenzji wypiekane cienie marki HEAN i powstał taki oto troszkę odważniejszy makijaż. Była godzina 13 a ja jeszcze musiałam iść do sklepu :). Ale co tam... za oknem szaro i zimno, chociaż na oczach miałam coś bardziej kolorowego :). Mam nadzieję, że się wam spodoba.

Do makijażu użyłam cieni z paletki 120 kolorów Beauties Factory (która leży u mnie i się kurzy... ;) oraz dwa cienie marki HEAN - piękny 284 Turquoise (zewnętrzny kącik oka na ruchomej powiece) oraz 282 Sparkle Night (w załamaniu powieki i nad nim, oraz zewnętrzny kącik dolnej powieki)


Pokusiłam się nawet o mały wykres... ale nie wiem, czy jest do końca czytelny :). Jeśli chciałybyście, abym robiła takie wykresy to mogę się pokusić o wymyślenie bardziej przystępnych. Co wy na to? :)

You Might Also Like

18 komentarze

  1. świetny makijaż :)
    wykres - świetny pomysł, ten też jest dość czytelny

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie odcieni! :) Cudne te oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowny :) wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest bajka a nie makijaż! *.* Cudo!
    Mogłabyś pokazywać również zdjęcia użytych kosmetyków? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładniutki, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż, świetne połaczenie kolorów, o i ten bls w oku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny makijaz no i super blog :)
    zapraszam do mnie
    http://agnesss25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne oczy masz, a makijaż bardzo mi się podoba fajnie zestawiłaś kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż. Ale weszłam, bo chciałam się dowiedzieć, czy wiesz coś o paletach podkładów kamuflujących beauties factory. Może miałaś z nimi styczność albo coś, bo myślałam by kupić i sprawdzić, ale wolę poszukać kogoś na razie kto miał styczność z tą firmą. A jak widzę to masz ich cienie. Jak je oceniasz? Bo jeśli cienie mają dobrej jakości to i inne rzeczy też. Przepraszam, że ci głowę zawracam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. @anasie - ja osobiście niestety nie używałam, ale kiedyś o nich myślałam i wydaje mi się, że nie były jakieś genialne. Nic więcej powiedzieć nie mogę :). Może jest coś o tym na wizaz.pl?

    OdpowiedzUsuń
  11. ten makijaż jest oszałamiający !
    dodaję do obserwowanych :)
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz cudowny kolor oczu <3
    Makijaż pasuje idealnie , bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy