Recenzja: Hean Colour ObseSsion lakier nr 495

18:01:00

Przyszedł czas na pierwszy z recenzowanych przeze mnie kosmetyków marki HEAN, które dostałam do testów. Zauważyłam, że inne blogerki dostały ten sam zestaw i w zasadzie wszystkie zaczynają od recenzji tego lakieru. Wcale się nie dziwię, mnie również kolor urzekł :). Ale do rzeczy.




Colour ObseSsion Nail Enamel 
- kolor 495 - soczysta limonka FLUO


Producent: HEAN

Opis ze strony:  
Intensywny połysk i kolor bez smug. Najmodniejsze kolory w sezonie!
Formuła lakierów Colour Obsession - efekt HIGH GLOSS & LONG WEAR - zapewnia:
- równomierną aplikację bez smug,
- szybkie wysychanie lakieru na paznokciach,
- dobre krycie przy pierwszej aplikacji,
- powstanie elastycznej warstwy - nie pęka i nie odpryskuje,
- trwałość lakieru na paznokciach do 5 dni,
- wyjątkowy połysk – bez dodatkowego użycia preparatu nabłyszczającego.
Trwała formuła lakieru wzmacnia i utwardza paznokcie.

Ilość w opakowaniu: 7ml

Skład: Nie znam, ale wiem czego nie ma ;). Nie zawiera szkodliwych związków: toluenu, formaldehydu i kamfory

Cena: 4,99 zł


Zapach: Mniej intensywny i zatykający niż większość lakierów, które posiadam.

Konsystencja: emalia, czyli dość gęsty płyn. 

Trwałość: Przy Nail Hardenerze, ok 4 dnia zaczęły pojawiać się delikatne odpryski na końcach paznokci.

Kolor: Gama 16 kolorów. Mój to soczysta limonka z zielonym groszkiem. Boski :).

Działanie obiecywane przez producenta:
- równomierną aplikację bez smug - pędzelek mógłby być troszkę szerszy, ale emalię faktycznie rozprowadza się bez problemu. Po zastygnięciu 2 warstw, nie zaobserwowałam smug.
- szybkie wysychanie lakieru na paznokciach - w kilka minut był już twardy :).
- dobre krycie przy pierwszej aplikacji - krycie przy jednej warstwie jest wystarczające, ale jeśli ktoś ma mocno białe końcówki paznokci i nie chce, aby było je widać, musi zaaplikować drugą warstwę.
- powstanie elastycznej warstwy, nie pęka i nie odpryskuje - pękań nie zauważyłam, odpryski na końcach się jednak pojawiły.
- trwałość lakieru na paznokciach do 5 dni - z utwardzaczem czy top coatem. Bez "ochronki" - ok 2 dni przy 2 warstwach.
- wyjątkowy połysk – bez dodatkowego użycia preparatu nabłyszczającego - to prawda, ładnie błyszczy
Moje wrażenia: 
Kolory są boskie, szczególnie kolekcji FLUO. Emalia dobrze się nakłada na paznokcie, szybko schnie i dość długo na nich zostaje. Zdecydowanie zakupię jeszcze jakieś lakiery z tej serii jak tylko znajdę sklep, w którym sprzedają kosmetyki marki Hean w moim mieście :). 

Minusy: 
- szczoteczka mogłaby być delikatnie szersza.

Czy kupię ponownie? Tak


 Na ostatnim zdjęciu testowanie pierwszego w życiu pękacza z ESSENCE :P. Tak wiem, wyszło dziwnie :).

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Podoba mi się z szachownicą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pazurki :)
    dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę zbyt jaskrawy dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ciekawy kolorek ! :D Tylko strasznie skórki zalałas :(

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobny limonkowy kolor ma w swojej ofercie Essence, nawet miałam go niedawno.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł z tą kratką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. taki kolor podoba mi sie tylko u kogos - sama zle bym sie z nim czula . efekt koncowy wyszedl Ci genialne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne bardzo odważne:)

    zapraszam na rozdanie
    topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor musze przyznac ladniej sie prezentuje w buteleczce niz na paznokciach :( ale ten pierwszy efekt z kratka wyszed super! po dodaniu pekacza troche tego za duzo... :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy