Recenzja: ESSENCE baza wyrównująca Better ThanGgel Nails

15:00:00

(2 palce po lewej - podwójna warstwa, 2 palce po prawej - pojedyncza)

Better Than Gel Nails Base Sealer
Baza wyrównująca
Kolor 03 Soft White

Producent: ESSENCE

Opis producenta: Nadaje ton: baza wyrównująca zapewnia perfekcyjnie wyglądające tipsy i gwarantuje długotrwały efekt sztucznych paznokci.  Rozszerzając gamę produktów do stylizacji paznokci, baza dostępna jest tej jesieni w dwóch nowych kolorach -  białym, podkreślając intensywność stylizacji oraz różowym, nadając tipsom naturalnego wyglądu. Dostępna w 3 kolorach.

Ilość w opakowaniu: 10ml

Cena: 10,99

Zapach: lakierowy, choć mniej duszący niż zapach standardowych lakierów.

Konsystencja: średnio-gęsta.

Trwałość: Przedłuża trwałość lakieru bazowego do ok. 5-6dni.

Kolor: Są 3 dostępne kolory: 01 clear, 02 soft rose, 03 soft white. Soft White jest mleczny.

Moje wrażenia:
Na początku zastanawiałam się, jak użyć tej bazy, bowiem błędnie rozszyfrowałam opisy na opakowaniu. Po przejściu się do Natury, zauważyłam że Tipsy o jakich mowa, to same końcówki imitujące french manicure :). A baza po prostu wyrównuje różnicę między naklejką a płytką paznokcia.
Lubię mleczne lakiery. W ogóle bardzo lubię mieć paznokcie naturalne, mleczne. A jak coś wytrzymuje kilka dni – prawie ideał ;). Tak więc bazę polubiłam i polecam wam. 10 mililitrów zapewne starczy na długo :).

Czy kupię ponownie? Tak

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ja też lubię naturalne paznokcie , szkoda tylko że lakier nie jest troszkę tańszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ją tyką wersje różowa i super wygląda na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem bazy w kolorze soft rose. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czy to światło tak pada, czy ona trochę smuży?

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl
Follow
(c) Miuu.pl. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy